"Minä oivalsin, ettei ihmisella ole muuta onnea kuin iloita ja nauttia elämän hyvyydestä." Saarn 3:12

Tietoja minusta

Oma kuva
Finland
20-vuotias valokuvauksen harrastaja. Aikaisemmissa postauksissa viikottaisia kuvia tapahtumista ja elämästä. Vuoden 2015/16 postauksissa tapahtumia ja seikkailuja Hollannista ja Aasiasta. 2016/17 opiskelu syö aikani ja vilkas valokuvaaminen on toistaiseksi taka-alalla; kuvia matkustelusta, merkittävistä tapahtumista ja toivottavasti myös hieman arjesta. Oli paikka, aika, status ja kuvausaktiivisuus mikä tahansa kuvat, jotka jaan ovat omasta näkökulmastani joskus jopa tekstin saattelemia.

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Carpe diem! HUOM!

We are young by fun. on Grooveshark


Tänään tein tosiaan ruotsin kokeen ja alko ottamaan pattiin se kokeen pituus. Justiinsa ku luulin selvinneeni urakasta, tajusin että mä olin tehny kaikki tehtävät konseptille, vaikka siinä oli vastauspaperi erikseen. Niitä sitten siinä kopsailin aikani ja siitä kun pääsin niin viimesellä sivulla oli vielä tottakai se essee, jonka olin jo unohtanu. Alkoi inspiraatio olla jo hukassa ja sain 150 ympäripyöreetä sanaa kasaan. Mission completed !

Päivän mittaan tein selvää yhdestä suklaalevystä ja yritin yhteiskuntaoppia. Yritykseks se tosiaan sitten jäi. Onneks mulla on koe siitä vasta perjataina. Huomenna mulla on vapaapäivä ! Suunnitelmia? Ei kun Carpe diem !

Aikaa kului kameran kanssa ja otin siskolle vedoksia noista koirista, ku se haluias seinälle jotain jotain jotain.
Tanssiharkat oli sitten illalla ja käytiin kevätnäytöstä läpi. Me ollaan hämähäkkejä joka on ristiriidassa mun neuroosin kanssa. Hämpyt ei siis ole ylimpiä ystäviäni, enkä ole hyvissä väleissä niiden karvakoikkaloikkien kanssa. Älkää siis tulko säikyttelemään.

Meillä on tällanen kyttä kotona. Naapurit varokoon !


"Pokerface"

vuodelta 2010

ehdottoman kuvauksellinen ruttunaama ja "neitialahuuli"



                                                HUOM!

Mä haluan nyt vielä painottaa, että mun ei ole tarkotus kirjottaa kauheasti sen suurempia vaan tää on lähinnä kuvablogi (;

Jassoo, god natt !(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti