"Minä oivalsin, ettei ihmisella ole muuta onnea kuin iloita ja nauttia elämän hyvyydestä." Saarn 3:12

Tietoja minusta

Oma kuva
Finland
20-vuotias valokuvauksen harrastaja. Aikaisemmissa postauksissa viikottaisia kuvia tapahtumista ja elämästä. Vuoden 2015/16 postauksissa tapahtumia ja seikkailuja Hollannista ja Aasiasta. 2016/17 opiskelu syö aikani ja vilkas valokuvaaminen on toistaiseksi taka-alalla; kuvia matkustelusta, merkittävistä tapahtumista ja toivottavasti myös hieman arjesta. Oli paikka, aika, status ja kuvausaktiivisuus mikä tahansa kuvat, jotka jaan ovat omasta näkökulmastani joskus jopa tekstin saattelemia.

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Tanssien kohti kevättä!


Happoradio - Pelastaja (Ihan mielenkiintoset sanat)

 Kuula-opiston kevätnäytökset vuosimallia -13 on nyt takanpäin! Harkat jatkuu vielä muutaman viikon ja tsemppailaan vielä niiden kanssa. Meillä oli mun mielestä ihan onnistuneet näytökset tänä(kin) vuonna (:  Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä että nykytanssi on loppujen lopuksi enemmän se mun juttu eikä niinkään baletti. Sitäkin mulla oli joskus sivuaineena ja olihan se ihan hauskaa.

Mä sain muuten postia sieltä amerikan mailta ja nyt oon istunut kolme tuntia sormi suussa ja miettinyt mitä mä vastaan. Tai ehkä enemmänkin miten mä vastaan. Edes kuusi enkunkirjaa ja bittiavaruuden ulottuvuuksien lokerot eivät kerro mulle kysyvän sivulauseen sanajärjestystä. Tuska. Ei se englanti loppujen lopuks mitään helppoa ole, vaikka sitä muka kuulee joka tuutista. No kyllä mä jotain sain aikaseks ja nyt pitäisi sitten laittaa se menemään postiin. Voi että, mihinkä mäkin oon ryhtyny :D Kivaa siellä on varmasti, mutta jos mä oikein muistelen niin tämä nuorisovaihto juttu oli alunperin sellanen vitsi. Sitä en sitten tiedä missä vaiheessa se johti tähän, että mä odottelen lentolippuja ja katselen google mapsista Fruitportin taloja :D

No joka tapauksessa odottelen kesää ja toi viimeisin kirje niiltä kyllä enemmän innotti lähtöä !

Kuvia kevätnäytöksistä
(tässä siis kovasti yritämme matkia hämähäkkejä. Mielikuvitus kunniaan!)





Kuvien laadusta sen verran, olin paikan päällä vajavaisella kalustolla ja valaistuskin oli olosuhteissa huono, (toisaalta mitä mä tässä nyt sitä kaikkea kontekstin piikkiin laitan, eikö se niin ole että huono työmies syyttää työkalujaan ) enkä panostanut kyllä tähän, mutta tästähän sitä opitaan ja naureskellaan sitten myöhemmin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti