"Minä oivalsin, ettei ihmisella ole muuta onnea kuin iloita ja nauttia elämän hyvyydestä." Saarn 3:12

Tietoja minusta

Oma kuva
Finland
20-vuotias valokuvauksen harrastaja. Aikaisemmissa postauksissa viikottaisia kuvia tapahtumista ja elämästä. Vuoden 2015/16 postauksissa tapahtumia ja seikkailuja Hollannista ja Aasiasta. 2016/17 opiskelu syö aikani ja vilkas valokuvaaminen on toistaiseksi taka-alalla; kuvia matkustelusta, merkittävistä tapahtumista ja toivottavasti myös hieman arjesta. Oli paikka, aika, status ja kuvausaktiivisuus mikä tahansa kuvat, jotka jaan ovat omasta näkökulmastani joskus jopa tekstin saattelemia.

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Suklaata, auringonpaistetta ja maantietoa


Moi !

Tänään on herkkulakon loppumisen kunniaksi tullut syötyä suklaata enemmän kuin laki sallii ja vielä vähän persikkakakkua päälle. Me paistettiin lammasta ja kutsuttiin mummu, paappa ja siskot syömään pääsiäisen kunniaks. Vietettiin samalla mun epävirallisia synttäreitä (11.4) ja sain mummulta keittiö vaa'an ja pääsiäismunan :D

Muuten päivä on sujunut rattosasti maantieteen ihmeellisessä maailmassa. Koeviikko alkaa tosiaan huomenna ja tänään sitten oon välillä vilkuillu tota opusta tossa. Kaikkea sitä yrittääkin keksiä muuta tekemistä, ettei joutuis lukemaan kokeisiin, mutta kai se on pakko, ettei tartte panikoida sitte huomenna aamulla ja yrittää tuskasesti bussimatkalla selata tota 200 sivuista järkälettä. Sitäkin on tullut kyllä kokeiltua...

Aurinko paistaa kyllä ihanasti ja lämpimästi... ainaki ikkunan taakse, mutta kuitenki. Jospa se kauan odotettu terminenkevätki jo saapuis tänne kauas pohjolaan. Mutta joka tapauksessa, mä vaan odottelen jo tulevaa kesää ja kaikkee sitä hienoa, mitä mä saan ikuistaa kameralle !

Otin talvella mun muutamien kaverin silmistä kuvia ja halusin niistä kollaasin ihan kokeilun vuoks, en tienny miten sen tekis, mutta alla näkee sitte että mitä siitä tuli (: 

Mun seinät saa pian täydennystä, valitsen kasan kuvia ja teettelen niitä sitten läiskäistäkseni ne tohon seinälle. Siskoltakin tuli tilausta sen ja sen poikaystävän uutta kämppää koristamaan (:


kuvia on mun huoneessa muuallakin ku vaan seinillä





suomalaista suklaata (:


Tee on yks mun heikkouksista ja isosta kupista tietysti !




Tässä siis se kollaasi (:


 
Kyseisen kuppileikin mä tiedänki, mut tää on ihan mahtava luovuuden osotus !(:
Pointsit tytöille, tästä on hyvä jatkaa pääsiäistä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti