"Minä oivalsin, ettei ihmisella ole muuta onnea kuin iloita ja nauttia elämän hyvyydestä." Saarn 3:12

Tietoja minusta

Oma kuva
Finland
20-vuotias valokuvauksen harrastaja. Aikaisemmissa postauksissa viikottaisia kuvia tapahtumista ja elämästä. Vuoden 2015/16 postauksissa tapahtumia ja seikkailuja Hollannista ja Aasiasta. 2016/17 opiskelu syö aikani ja vilkas valokuvaaminen on toistaiseksi taka-alalla; kuvia matkustelusta, merkittävistä tapahtumista ja toivottavasti myös hieman arjesta. Oli paikka, aika, status ja kuvausaktiivisuus mikä tahansa kuvat, jotka jaan ovat omasta näkökulmastani joskus jopa tekstin saattelemia.

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Inspiraatio - minne sen laitan !

Koeviikosta selvitty ehjin nahoin.Vähän on uupunut olo sen jälkeen, mutta viikonloppua kohti !

Tanssin kevätnäytöksiäkin on tullut harkattua ihan reippaasti. Aikaa vievää sekin ja muutenkin on ollut kiirettä joka paikkaan.
    Tänään sitten huomasin, että tv:tä ei ole tullut katsottua lähes kolmeen viikkoon :D Ei sieltä nyt mitään erikoista katsottavaa oliskaan tullut, mutta tänään sitten kun kerrankin oli aikaa, niin vähän sitä vierasti. No joo, tässä kiireiden keskellä on kamera ollut vähemmällä käytöllä (vaikka inspiroitunut fiilis on ollut ihan yleisesti ottaen ja mä en tiedä miten mä puran sen kutkuttavan olon !) ja  mitään näyttämisen arvoista siellä ei ollut, joten tässä vähän kuvia vuoden varrelta.


(Ensimmäinen kuva on otettu nikon coolpix:illä)










Näihin kahteen biisiin mä oon jo pitkään halunnut tehdä koreografian. Nyt varsinki on semmonen olo, että voisin käyttää vähäiset energiani näihin. Mutta ehkäpä sitten jossain vaiheessa (:

 (tän mä nappasin NIKONin tv mainoksesta, sitä kalastelin ympäri nettiä)

Radical Face - Welcome Home, Son

 
Joshua Radin - We Are Okay

 Hyvää keskiviikkoa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti